Tema: Re: paporinkit apie xc90 pirmos kartos?
Autorius: autopagalba
Data: 2018-07-07 16:30:51
Nereikia ten nauju detaliu. Reikia tik pasiskaityti forumus,
 pasidometi. Ir pries perkant, o ne kai sugenda. As cia jau rasiau
 ne karta, nusibosta kartotis :)

Reduktoriai silpna vieta,   ne kardanai. Bet lietuviai jau ismoko
 juos restauruoti, 300-400eur ir garantija 100kkm duoda. Nuvezi ir
 pasiimi yz poros dienu.

Su pacia greiciu deze ten viskas gerai, problema kad blogai ji
 paskaiciuota, masina per sunki, deze perkaista. O tepalu niekas
 joms nekeicia. Neseniai ziurejau nauja suzuki vitara, su 6begiu
 aisin - gamintojas tepalu keitimo nenumates, turi laikyt kol
 masina gyvens. Po 200kkm ir prasideda su dezem nesamones.

Xc90 reikia pirkt su gerai veikiancia deze, iskart statyti
 papildoma ausinima ir dazniau tepalus keist, kas 50kkm idealu.
 Tokiom salygom automatas gyvens ilgiau nei pati volva.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/