Tema: Re: Q: Audi c5 1.9 96 kw problemos su elektra
Autorius: andzeja
Data: 2018-07-04 17:10:09
Zodziu, kvepia uosviui eurais... Vagcomas tokioje busenoje neprisijungia, no response from controller, tas pats kaip ir su neijungtu degimu... man su tuo akumu tai isvis nesueina galai. Na butu jis prie mirties, bet tai gabaritai isijungtu, radija... o kai masina "uzsilokinusi", nieks aplamai neveikia, toks jausmas, kad nebutu akumo...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/