Tema: Re: Nissan Q.
Autorius: Korke
Data: 2018-07-03 22:13:12
ir nera sito normalaus atjungimo ? tiek pas passrata, tiek pas naujausia
astra sita fycersas mygtuko paspaudimu konsoleje (pas astra gal per menu
visgi, nepamenu) atsijungia be kzkokiu parkiu. Mane asmeniskai tas
drocinimas uzpisa... kada noresiu isjungsiu varikli, kas per bibiene
ekologine tipo... Karve daugiau pribezda nei sitas fycersas siltnamio
efektui pasitarnauja jauciu.