Tema: Re: Kelioninis čiužinys
Autorius: Kurtas
Data: 2018-06-29 12:08:50
Mano Intex'as trivietis jaučiu. Kaip tik į trivietę palapinę telpa. Metų bus
jau kokia 10... Ir laiko ir atrodo kaip naujas.
Aišku, naudojamas tik po keletą kartų per metus. Jaučiu paimsiu vienvietį
Intex'a. Svorio ten pas vaikį nėra, o jei ir nusiris, tai iš neaukštai.
Šiaip iš savo patirties, tai tiek ten ir miegodavome... Tūsas iki paryčių...

"Ignas"  parašė naujienų news:ph4ra5$r64$1@trimpas.omnitel.net...

viena labai sena turiu, kuris laiko, bet ten jau vidines tvirtinimo
juostos isplyse ir jis su gumbais gaunas, visi naudoti naujesni buvo su
kazkokiu durnu ventiliu, kuris pilnos nakties neislaikydavo