Tema: Re: Ir vel Xiaomi
Autorius: svyt
Data: 2018-06-29 09:49:50
Vaikystes dviratis turejo viena pavara, kazkada pasivazinejau
 siuolaikiniu ir nesupratau kam man tos pavaros, gal iprast prie
 ju reikia. Jei status, aukstas kalnas, visvien neuzvaziuoju
nes
 virstu atgal, plentu tiesiosiom nebent, bet as nemegejas tarp
 masinu laviruot, man labiau patinka misku takeliai, kur nera
 greicio.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/