Tema: Re: offtopic: nusidevejimo skaiciavimas
Autorius: bezas
Data: 2018-06-27 14:22:52
Aš gal pohuistas bet net negaiščiau laiko dėl to. Nuomininką priverst
mokėt irgi reiktų sugebėti nebent baikštus koks pasitaikys.
Aš pvz nuomavaus pvz butą 6 metus. pastebejau kad kaitlentės kraštas
įskeltas po 2sav nuomos pradžios tai numojau ranka nes nu ką beįrodysi.
per 6 metus tas iskilimas nuejo toliau iki kito kampo ~20cm. Problema
vizuali ir tik kai ijungta matosi. Pareikalavo nauja nupirkti as 1€
pasiūliau, taip kaip ir tiko matyt nes daugiau nebeprašė. Kaitlentei
kokį 10-15metų jau buvo.