Tema: Re: ABS diskai, kaladeles
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-06-26 23:03:02
nu tai ką ty ble pagal kaina, jei jau šūdas tai ir už pigiai bus šūdas.....

National iš Jutos _kartais_ būna pusė velnio. bet būna ir sux....buvo
pasitaikę, kad supuvo akyse tiesiog. Nors ant BNW priekio gal kokie jau
7 ar 8 metai ir nieko blogo jiems nepasidarė. Ant pasato kažkada irgi
diu  komplektus kaladžių atlaikė be problemų. Kaladės prie jų Mintex
labai OK, pačio National'o kaladė gausiai sux