Tema: Re: stogo skersinisi ir dviračių laikikliai
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-06-26 13:13:00
Man nebeda tik norėjau pavyzdį pateikti dėl išaugimo, aš tai važiuočiau ir
greičiau, tik thule instrukcijoj didelėm raidėm parašyta, kad negalima, tai
bijau, kad nenuskristų poto tie dviračiai į paskui važiuojančių langus.
m.

"Tesla Model 3"  wrote in message news:pgt3d0$9g4$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai nevažiuok ant 130.
Arba jei kartą metuose 100 km distancijoj ant benzo išleisi 5 € daugiau,
tai jau tokia didelė bėda?