Tema: Re: Kameros vilniuje?
Autorius: Sail
Data: 2018-06-25 13:58:01
Mentai gaidzei nebus.

Spravke  realios saugumo situacijos nekeicia, tik susimoki uz rizikos buti
nubaustam nebuvima. Bauda protingo dydzio, i bankrota nenuvarys, tuvlitos
sert tom kapeikom irgi nesinori.

Todel manau nuvaziuosiu ir taip. Grizau gi su kiauru stabdziu vamzdziu
atgal, tai negi dabar su tvarkinga nenuvaziuosiu?