Tema: Re: Variklio apsaugų porolonai
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-20 23:28:40
Nu jo, antrą kartą trydą perskaičiau, panašu, kad neteisingai supratau.
Esu girdėjęs, kad kapotą vibroizoliacija žmonės klijuoja, bet kažkaip
sunkiai įsivaizduoju kokius tai gali duot privalumus sėdint automobilio
salone, todėl ir klausiau, sakiau, gal pagaliau ką iš pirmų lūpų
išgirsiu :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i