Tema: Re: Amsterdamas - Vilnius neuzsipisant
Autorius: Audrius
Data: 2018-06-20 09:54:24
Vazineju is LT per PL i Vokietija ir atgal reguliariai kas 6 savaites.
Dabar, kai Marki apvaziavimas padarytas, o 8 kelias didziaja dalimi
pastatytas, MAN ASMENISKAI optimaliausias laiko atzvilgiu gaunasi marsrutas
nuo Augustow 61 keliu iki Lomza, tada iki Zambrow 63-ciu, toliau jau pro
Ostrow Mazowiecka iprastai. Paskutinisyk grizau birzelio 01d, kelio statybos
darbu letas ruozas (su ziedais apvaziavime) buvo likes vos 1. Si sestadieni
vel judesiu atgal i darba, bus matyt, ar yra pokytis per 3 savaites.

Is Vakaru atvaziuojant jau nebeverta Warszawa'-oje issukt Legionowo kryptim
i 61-a kelia, nes nebestabdo Marki. Laiko atzvilgiu jau laimima, pasirinkus
vaziuot 8-tu keliu.