Tema: Re: Kojin? pompa
Autorius: servisas
Data: 2018-06-13 12:27:48
Valtis tai gerai puciasi su burna. Zmones netiki daznai, bet plauciu turis
didelis, spaudimo nereikia, tikrai greiciau prisipucia, nei su betkuo :) As
esu putes 10vieti jurini plausta, tai irgi be problemu, ir ant snapso
sutaupai (trumpam).
Aisku, jei reikia didelio slegio, daspaust reikia tos dvipusio putimo
kitaiskos pompos.