Tema: Re: nepaejo :(
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-07 17:26:49
Pagaliau ant savęs nustojai pykt! Sveikinu, didelis žingsnis į priekį.
Gal žėk vieną dieną ir į temą kažką parašyt pavyks. Negreit tai bus, bet
vilties nepraraskim.

"CodeC"  wrote in message news:pfbcf0$mq8$1@trimpas.omnitel.net...

as ant gyvuneliu nepykstu. net ant debilu ne(be)pykstu. man px. ir siaip
toli toli tuo klausimu iki cia rujojanciu nedapisitu depresuchos.