Tema: Re: lagaminas irankiams
Autorius: Arj
Data: 2018-06-07 09:56:02
festool systainer praktiskai tavo poreikiams. brangu, gerai, yra su
ratukais.
http://www.manoirankiai.lt/irankiu-priedai/festool-systainer-sistemos
truputi analogu turi makita
(https://www.makita.lt/accessories-lt/18125/sujungiami-lagaminai.html),
iskaitant su ratukais, kokybe man pasirode panasi.

"tranzoo"  parašė naujienų news:pf9c44$6of$1@trimpas.omnitel.net...

On 6/6/2018 14:48, Arj wrote:
> nx lagaminui ratukai?
mobiliam darbui. dabartinis su irankiais sveria 27 kg. ir nelabai yra ka
ismest.... o dar karts nuo karto reikia ir spaustuvus turet, o
instaliacijai dar ir  suverzimo dirzus ir stropas...

va vakar ikejos sandeliuose, gera puskilometri eit reikejo, net vezt
uzkniso...