Tema: Re: Subaru XV +/-
Autorius: fenix
Data: 2018-06-04 22:53:12
2018.06.04 22:46, vartotojas rašė:
> Gerą dieną,
>
> Dairosi šeima karučio kiek stambesnio už cveką ir užkliuvo
>  žvilgsnis už subarikų xv. Žiūrima į ~2014 metelius, dažniausi
>  variantai iš už jūrų marių...
> Bet labai skurdu su atsiliepimais, giminėj nieko panašaus nėr-
>  niekas nepapasakoja, o apie hibridus iš vis supračiaus nulis, tik
>  milijonas (ne)motyvuotų baubų ir baimių.
> Toks ir klausimas- ko tikėtis, ko nesitikėt, ar gal neverta net
>  pradėt žiūrėt? Norai, žinoma, paprasti- mažai ryja, negenda ir
>  remontas pigus :)
>
> Būtų virtualus ačiukas už pletkus ir apkalbas!

vairuoja pazystamas nuo 0 benza cvt, tai viskas labai neblogai. sanaudos
pakenciamos, subariskumo siek tiek yra, tai reiketu pasimegint ar lips.
priekine panele man pvz nelabai. kelevio vietoj tiek prieky tiek gale
viskas padoriai. bildesiu nera, cvt vartotinas

zmones kalba, kad dyzeliu neziuret.

tiesa, toyota hibridas su ne taxo rida speciau butu dar geriau