Tema: Re: Xaiomi scooteris pigiai?
Autorius: svyt
Data: 2018-06-01 08:36:50
Pagal pirkimo data :), du saugiklius dejo iki pernai kovo, patys
 pirmieji modeliai, ir gyvu jau neliko, senai visiem sudege kas
 turejo, ar profilaktiskai sidvejino, ar vielyte ilitavo.
Nes
 budavo jie masiskai perdegdavo elementariai stabdant. Nutariau
 galutinai tai isardes ir pamates, kad akumas papildomai lituotais
 kontaktais, kaip dabar EU versijoj (mano kiniska) saugikliai
 giliai, nelindau tiek, bendra surinkimo kultura norejau paziuret,
 patiko, labai tvarkingai padaryta.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/