Tema: Re: Re:Xiaomi Mijia M365 Custom Firmware Toolkit
Autorius: svyt
Data: 2018-05-28 08:43:42
O kam to reikia?, su mano svoriu gamykline paskutines versijos
 programa tempia i visus kalnus, o greitis koks bebutu pripranti
 ir darosi mazai, ir 25 yra jau daugoka, kilus problemai
 nenusoksi, o griut prie tokio greicio labai skaudetu. Ratai mazi,
 nepamatysi is anksto kokio bortelio ir skrendi. Jei jau greitis,
 tai koks 60 kad sraute tarp masinu galetum vaziuoti, bet cia jau
 ne man, man gyvenimas nusiseke, noriu dar pagyvent.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/