Tema: Re:Padangu hermetikas
Autorius: svyt
Data: 2018-05-27 13:58:22
Ir kuo pripust? Siaip naudojau ne karta ta balionuka, del sleginiu
 ventiliu nezinau, neturetu gadintis, nes iputus ventilio
 neuzklijuoja, reikia kiek dapust privaziavus degaline arba uz
 keliu km. Man patiko, ypac efektyvu, kai leidzia, (turbut per
 borta) ir skyles nera. Bet, visvien i tolimesne kelione zapaskes
 reikia, nes buna kad prakertu asfalto duobej ar i bordiura ziema,
 o kadangi vazineju dazniausiai tokiomis padangomis kuriu negaila
 sugadint, tai nuleidus vaziuoju nuleista i dirbtuves.

Karta per salcius gal 20 km namo gryzau, nu per salta buvo keisti.
:D

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/