Tema: Re: Vibruoja stabdant
Autorius: svyt
Data: 2018-05-27 14:14:07
Nauja mada, kaip slifuot galvute kaskarta nuemus. Kaip tik nauji
 pigus diskai musa kol neprisitrina, su laiku jie "nusitekina"
 prisitrina prie kitu daliu. Net va paspirtuko diskinis stabdys,
 kol naujas vis psik psik dare kol neprisitryne :)

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/