Tema: Re: Bitumas ar tepalas?
Autorius: Herkus
Data: 2018-05-18 16:14:46
Smaginaus vakar su Turtle Bug and Tar removal purskalu ir atitinkama
kempine. Buvo ka veikt, reik kokiu 5-10 "sukiu" kad nuvalytu mazesnius
taskus, ties slenksciais isvis liudesys. Zodziu visko nebaigiau,
pradejau galvot apie estafetes perdavima svariesiems bratkoms. Beje po
Tyros dziovyklos karta esu tikrai rades svieziu tepalu laseliu ant stogo
ir stiklo. Nors per sviezia asfalta irgi esu vaziaves