Tema: Re: CICAR atsiliepimai?
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2018-05-17 22:21:56
On 5/17/2018 9:27 PM, PxYra wrote:
> ar esat kas is ju masina eme, kaip ten pas juos su mokesciais, kiek uz
> ka nuchargina?
> https://www.cicar.com/EN/view/condiciones_EN
> The insurance is fully comprehensive without excess. (kur suktybe ju
> slypi?)
naudojaus pries daug metu Grankanarijoj, del draudimo neatsimenu.
Masina atvare i viesbuti, paeme grynais, nereikejo korteles net rodyt.
Isskrendant palikau raktus reception o masina gatvej uz kvartalo nes
arciau nebuvo kur, tai bande i lektuva prisiskambinti kai nerado masinos
:-) Bet matyt paskui rado, nes daugiau neskambino.
Dar buvau kvita uz parkavima gaves, tai is karto apmokejau o Cicarui
nufotkines baudos kvita ir pavedimo kopija nusiunciau, tuo ir baigesi.
Kiti megsta koki 50 eur "baudos administravimo mokescio" paprasyt.

Kaip dabar pas juos, nzn, ir zemyne greiciausiai kiti reikalavimai/salygos.