Tema: Re: Papasakokit apie N53B30 variklius
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-05-14 11:29:38
On 05/11/2018 12:22 PM, newsreader wrote:
> Domina 190kW variantas.
> 
> Kaip ir nieko labai blogo nerandu internetuose apart auksto spaudimo 
> siurbliu, uzdegimo riciu, zvakiu ir purkstuku.

Neturiu asmenines patirties, bet kazkiek domejausi tai panasia info kaip 
ir tu radau. Lietuvoj visi dyzeliais vazineja ir turbut nera mato tokio 
variklio :D

> Direct injection - linke kauptis apnasos ant voztuvu?

Turbut taip, nes cia visu direct injection beda. Dar minusiukas, kad su 
uzdujinimu problematiska.

> Blokas magnesium alloy -- ilgaamzis ar nelabai?

Abejoju, kad su paciu bloku kas nors nutinka... Nu nebent ruosiesi 
rimtai paturbinti :D Pliusas, kad gan lengvas lydinys.
Va cilindro padengimas bijo sieringo benzo, tai geriau rusisko nepilti.
Bet yra ir teigiama puse, tas padengimas gan kietas ir sunkiai dylantis, 
tai laiko jis ilgiau (jei sieros negauna) nei kad paprastas gelezinis, 
bet minusiukas, kad nelabai remontuojamas.

> Double vanos - baisu?

M50, M52, M54 ir M56 tai yra komplektai gumyciu rastauravimo, tai 
salyginai nesunkiai ten susitvarko. Bet sitiem nera. Ar nera del to kad 
bedu nebera ar tiesiog dar nera - nzn :D
Siaip sakyciau nera kazkas baisaus.

> US variantai skiriasi nuo europiniu?

BMW never sold the N53 engine in North American, Australian and 
Malaysian vehicles, due to the high sulphur content of the fuel 
available in these markets.