Tema: Re: Antikedinės aikštelės
Autorius: MRT
Data: 2018-05-02 08:52:11
> Nusiunčiau čia - https://www.vilnius.lt/50ir50/ , užregistravo, laukiu atsakymo. Bus matyt, jei dafiga gausis nu tai ačiū,
> visogero, kedas vėl turės daugiau skundų rašyt. :) Dabar preliminariai gaunas apie 55 Eur nuo buto, čia aišku jei visi susimes (
> tikiuosi bent pusė bus :).

Informuok kaip seksis.. man idomiau kaip sekasi surinkti tuos savus 50%..
Tarkim 100 butu, tai reikia 5500 Eur is gyventoju, savibledybe irgi duos 5500 Eur..
Tarkim duoda 50 butu - 2750 Eur .. savibledybe sako surink dar?
Tada koks variantas.. eit per davusius ir sakyt soriukas, ne po 55, o po 110?..

Del sunkaus pinigeliu surinkimo jau ir taip mokescius mokejusiu gyventoju,
gaunasi, kad savivaldybe kaip ir turi $.. bet juos leistu, jei gyventojai ir patys duotu..
Kai nesugeba surinkt, tai ir "subsidija" susitaupo.. nu bl.. >25m. praktiskai
nelabai ka kiso i tuos kiemus.. kazka kazkam jau galetu ir 100% padengt..