Tema: Re: Auto is JAV
Autorius: Herkus
Data: 2018-04-19 22:13:31
Ir? Tavo draugas perekupas, kuris imdavo kuo didesni lavona, suremontuodavo kuo pigiau, o prastumdavo kuo brangiau. Tai ka cia naujo papasakojai?

Zmogus nori pats pirkti is usa, ir jam visai nebutinai tokipat perekupo scenariju siulyt. Buna aukcionuose ir nevien kotletu. O jei slapimo kas nelaiko del rizikos, tai galima dusteri pasiimt is salono ir ramiai gyvent.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/