Tema: Re: CNG per 3 minutes ?
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-04-16 16:39:54
Taip ir supratau. As asmeniskai kazi ar esu su kuria nors auto daugiau
nei 100k nuvaziaves. Dar turint omeny, kad dujos jau sunkiai dedasi i
visokias auto su tiesioginiu ipurskimu ir viskas kuo toliau tuo labiau
komplikuojasi. Dar beje CNG nelabai kur ir uzsipylti yra jei i kelione
isvaziuosi. Tai ir belieka vienintelis budas atsipirkti sitai sistemai,
tai dribti taxu, nes teks deti i 10m senumo tachke ir su ja kol dar
vaziuoja numynti 100k+, kad bent kazkiek i pliusa islipti.