Tema: Re: arkos
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-16 11:45:51
Lenkas lankstus, atsiunčia į LT ir tik dvi arkas , jei nori (aš irgi tik
galines ėmiau). Parašiau į emailą kokiai auto reikia dviejų arkų, anas
parašė kur per paypala pravest pinigus, po kelių dienų arkos jau buvo
pas mane.

Užsidėjo tvarkingai, ten pas jį neblogai pritaikyta konkrečiam automobiliui.