Tema: Re: Gavau akmenuku į stiklą
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-16 11:09:15
Jei dave - puiku. Man visi stiklistai i ka tuomet kreipiausi (keletas imoniu) - pradedavo mykt, kad stikla keist patikimiau ir pan. Aishkino, kad chujne tas klijavimas, nors patys reklamavo shia savo paslauga. Susidare toks ispudis, kad prirasho paslaugu, kuriu nesugeba atlikt, ir kai jau uzhkimbi - siulo nauja stikla :)
Niekas neskilo - mano kitam auto irgi niekas neskilo ir taip, nors niekas neklijuota.