Tema: Re: Duju purkstuku kalibravimas
Autorius: etikmat
Data: 2018-04-16 00:02:17
as valtekais atvazinejau apie 80-100 kkm nieko nedares, pas mane "full
group", t.y. visi purkstukai dirba vienu metu (i rampa tik du laidai ateina)
nu ir doze supurskia per du kartus. nu ir uzteko ir greicio ju ir
patikimumo. pradejo variklis dirbti ant tusciu nelygiai, nuvariau, perrinko
remkomplektu, sureguliavo tarpus, ir vel be bedu. filtra dujines fazes
keiciu per visa laika gal 4 kartus. prie reduktoriaus nelindau isviso.
arctic. dujas pyliau daugiausia lukoile, tik viena taisykle, jei uzveze
duju, ta diena nesipilu, kad visas sudas nusestu. dujas dejau 2010, pernai
masina pardaviau. tiek.