Tema: Re: Kas Kaune gali vaziuokle gerai papurtyti?
Autorius:
Data: 2018-04-07 17:18:00
man tikrino "Pas Vytą", sakė, kad barška stabdžių suportas. . . chzn . . .
Tech apžiūroj patarė pas tokius tikrintuvus iš vis nevažiuot, sako, varyk
pas mus, parašysim kas negerai ir sutaisysi.

"Lapinas"  wrote in message news:paag1q$10r$1@trimpas.omnitel.net...

Man buvo šarnyrai... Nieks nerado ant keltuvų kol į technikinę nenuvariau.
O gal dabar jau moka ant nuleisto šarnyrus su montiruote patikrint, nežinau.