Tema: Re: Trimeris
Autorius: Sail
Data: 2018-04-06 12:27:29
Ne is piktybiniu, bet is prijaucianciu tai taip, buvau ir tikriausiai likau.

Galvojau pasensiu, tai maziau stebins pasaulio keistenybes.
Pasenau, ir nifiga, taip daug ko ir nesupratau.

Iki siol pvz nesuprantu, kaip is tokios mases graziu mielu mergaiciu
jaunysteje pasidaro tokia senu vriednu bobu armija, is kuriu tik viena -
kita duok dieve normali lieka. WTF is happening?