Tema: Re: hidraulinis pakelejas
Autorius: Velnias
Data: 2018-04-05 09:56:03
Nu primesk - originalus domkratas po zapaske, kad ji pasiekti, reikia
zapaske atsukti ir isimti. O hidraulinis guli garaze prie duru - privaziuoji
prie garazo ir dirbi, jau nekalbant kad pasikelia ir nusileidžia su juo
greičiau.

Aš ir keisdavau su tuo iš bagažinės, bet su hidrauliniu way greičiau ir
patogiau.

"Dainiushas"  wrote in message news:pa4ds3$bhr$1@trimpas.omnitel.net...

vakar pakeičiau ratus domkratu iš bahažinės. Niekaip nesuprantu kas būtų
lengviau jei dar tą raudoną griozdą reiktų iš kažkur neštis.