Tema: Re: citroen
Autorius: E.D
Data: 2018-04-05 08:33:38
Eksploatuoju trecius metus, apie 45k km, C5 X7 2010m, tiesa, dyzelis 120 kW.
Tai trumpai tariant dziugina. Is remontu - stabilizatoriaus traukes,
"granatos" keitimas, buvo uzsales kapoto uzrakto trosas, kebulo aukscio
padeties jutikliu valymas, generatoriaus skriemulio-sankabos keitimas.
Daugiau - eksploatacija - skysciai, filtrai, kaladeles, dirzeliai,
valytuvai.
Vaziavimo kmfortas sio modelio - geras. Adekvaciai veikia
multimedia/bluetooth, patofus valdymas nuo vairo ir informatyvus skydelis.
Dar vienas niuansas, ir, man jis svarbus - tai, kad palikus sia masina
daugiabuciu mikrorajone ar dar kur, gali but kur kas ramesnis, nei del
daugelio kitu modeliu. Tarp aukstai bachurizuotu elementu ir siaip vagiu
tai - nepopuliari masina.