Tema: Re: Nesuprantu a? to privalomojo draudimo :(
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-04 22:05:50
Privalomas šiaip yra labai naudingas (ar gal tiksliau reikalingas,
naudos gali ir nesulaukt, jei pasiseks :-)), aš juo pradėjau draustis
tik nusipirkęs pirmą mašiną, kai dar nebuvo jokių privalomumų.
Logika tokia - mano mašina visada būdavo eilinis daiktas ir jos net ir
visiško sunaikinimo atveju finansinis nuostolis ne tragedija, bo perkama
ne už paskutines babkes ar juolab lizingus, todėl CASCO yra gryna
loterija, tik galimas laimėjimo santykis gerokai prastesnis nei koks
Teleloto aukso puodas (ten gali būt ir 1:1000000, o CASCO kiek - ten
kokie max 1:20 ir tai praktiškai jei mašina nauja ir kasmet daužysi :-)).
O va į ką gali nepasisekt gyvenime įvažiuot, jau visiškai kitas
klausimas, už dūšios ramybę bent jau lietuviškos iki šiol buvusios
TVPCAD sumos tikrai nėra nepakeliama našta.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i