Tema: Re: Keletas rudžiu taškeliu ant kapoto - kaip gerew valyt?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-03-30 10:06:08
Man patiko Sikkens epoxy EP. Nebegaminamas :(

Bandžiau Ranal, nepatiko nes labai skystas.
https://www.grestas.lt/product/96-ranal__ep_anticorro-sion_-epoxid_primer_11

Dar čia yra kažkokio:
http://www.helvina.lt/index.php/soll-ep-2-1-epoksidinis-gruntas-su-kietikliu-1-5-l-2939.html

Paprastas gruntas išdžiūvęs yra porėtas ir neapsaugo nuo drėgmės, todėl jį
būtina dažyti. Epoksidinis gruntas ir gerai sukimba su paviršium ir apsaugo nuo
vandens. Jei spalva netrukdo galima nedažyti.

Bandžiau naudoti Hammerite surišėją ir ant viršaus epoksidinį gruntą. Gruntas
tiesiai ant metalo laiko geriau.

Taisant smulkias rūdis reikia užtepti ne tik parūdijusią vietą, bet ir nuskusti
atsilupusius dažus aplinkui. Kitaip rūdija aplink taisytą tašką.