Tema: Re: Vasarines padangos Kaune
Autorius: Slavikas
Data: 2018-03-28 09:18:33
Kelis vasaros sezonus atvažinėjau su Conti Premium Contact 5, dabar bus
jau trečias sezonas, kaip važiuosiu su Hankook Ventus Prime3 (k125).
Tai galiu palyginti šias dvi markes, išmieros 205/55 r16, pirktos naujos.
Kad ir kaip bebūtų keista, bet aš balsuočiau už hankookus. Tylesnės,
mašina juntamai minkščiau važiuoja.
Conti po dviejų sezonų pradėjo kaukti prie tam tikro greičio (~80-90
km/h), ir sunkiai balansavosi, t.y. nors balansavimo staklės rodo
nulius, bet apie 110-120 km/h prasidėdavo bjauri vibracija.
Dėl sukibimo nepasakysiu nieko, nesu ekstremalaus vairavimo šalininkas,
man jos abi gerai vairavosi.