Tema: Re: buitinio duju baliono ventilio keitimas
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-07 23:08:22
nzn, uosviene pildosi baliona autodujom, dega normaliai, niekas dujinej
nieko nekeite

"andzeja"  parašė naujienų news:p7m5j0$om1$1@trimpas.omnitel.net...

Tu cia vel savo chemines teoremas bandai pritaikyti realiam
gyvenime? Pasikeiti purkstukus viriklei ir verdi... mano 80 metu
bobute net suskaiciavo, kad jai taip yra pigiau, o skaiciuoti
moka, nes reikia pragyventi is 200 e pensijos. Jau nekalbant apie
zmones, kurie tiesiogiai dirba su dujom...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/