Tema: Re: Naudoto automobilio pirkimas iš Vokietijos...
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-07 10:16:53
Aš tik taip ir daryčiau.

niekas jau nevažinėja i europa savo transortu, neekonimiska ir rizikinga.
Lektuvu nuskridai - issinuomavai auto pasidarei reikalus ir atgal lektuvu,
anksciau kai bilietai kosmosas buvo tai jo, masina zymi ekonomija.

Na dar ekonomija gaunasi jei su auto kokie 4 vaziuoja, bet bbd ta kelione
keturiese, nes visada 2 prikalt gola sugalvoja, nuvaziuoji iki de, tai 3
dienas atsigaut reikia nuo keliones. :)

Darenas