Tema: Re: Vasarinės padangos 225/45R17
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-03-05 09:31:43
2018-03-03 10:17, newsreader rašė:
> Galvot reikejo anksciau, kai rinkaisi ratus. Dabar tiesiog pasiruosk
> placiau atverti pnigine (arba bobutes paskola). O paskui melskis, kad
> neprakirstum, nes kainuos dar labiau. :)

Jei bijočiau platesnio piniginės atvėrimo, pirkčiau 205/55R16 ;) Vienok
niekas nedraudžia paieškoti optimalaus kainos/kokybės santykio prasme
sprendimo, juolab, kad šita mašina tėra "antrinė" - trinama tik lokaliai
mieste ir aplinkui, o šeimos kelionėms naudojama kita.

> As paskutinius 5 metus bandau rasti pigesne alternatyva kontikams,
> kolkas be rezultato. Tiek vasariniame, tiek ziemos fronte.

Dėl žiemos fronto aš su tavimi nesutinku. GY Ice+ mano favoritas.