Tema: Re: kedui gal duos pratestuot :)
Autorius: JP
Data: 2018-02-27 18:30:17
Prastai su legalizavimu. Savadarbiams laikinas workaroundas yra palikti
pedalus ir tikėtis, kad milicininkas patikės, kad čia paprastas
dviratis. Dar yra kas slapukus pasidaro, kad be savininko daugiau 25km/h
nevažiuotų.
Jei norėtų, išrašytų prizų užneregistruotą, nedraustą ir techniškai
netvarkingą TP. Dar priedo turbūt ir vairuotojas be A kategorijos.