Tema: Re: Kur perkat ratlankius ?
Autorius: MRT
Data: 2018-02-22 21:43:24

> Batai bus imami nauji šiemet :) Tai va tie ratlankiai tik vasariniam
> sezonui ir bus naudojami.

mano planas irgi toks buvo.. tik vasariniams batams neradau disku Vln.
ziemai atsinaujinus - zieminiu batu nenorejau maut ant skardu.
vasarai kitu ziuresiu, dabar lyg ir zinau, kad nuo Focus'o sueina.

> O čia geras pastebėjimas. Reikės pasitikslint, nes galvojau, kad tiks
> nuo originalių skardinių.

Man netiko, net nezinojau.. nuvariau disku+padangu arba tik padangu,
jei diskai netiktu, sako verzles kitos.. turi, turiu..
Diskai 120, padangos 120, verzles 20, apavimas sumontavimas bonus.