Tema: Re: OT Nedidele komercija
Autorius: paka
Data: 2009-08-04 10:25:14
Jei tamstai tu daliu nereik, tai ir skubotu isvadu apie zmogu daryti
nereiketu, matau su tolerancija nekas kito atzvilgiu, parasyta aiskiai
MAINYCIAU i alu, bet jei zmogus mainu nenori, tebunie, atiduosiu. O kadangi
man i savartyna vezti nereikia, ir tas man nieko nekainuoja (pas mus atlieku
isvezimas nemokamas), tai man labai nesunku jas ustilizuoti.