Tema: Re: masina uz 15000-17000LTL?
Autorius: Valdzia
Data: 2009-08-03 11:28:01
> Pgal kilovatus, tai cia dar VW/Audi variklis.
> O siaip tai i visas tas didesnes Volvo (V70, S80) iki 2001 vidurio ejo
> VW/Audi dyzeliai, o nuo 2001 vidurio nuosavi Volvo dyzeliai.

ten bendras projektas su audi, bet tikrai ne viskas tinka. du metus toki
naudoju, viskas ok. buvo siurblio dirzas dantis pametes bet del to kad
nekokybiskas. vilniuje vidurkis iki 8, uzmiestis 6.5. daugiausia vaziuoja 1
arba 2 zmones, kroviniu nedaug.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"