Tema: Re: Renault Scenic I +/-
Autorius: Velnias
Data: 2009-08-03 10:16:53
Patikimumu tikrai neblizga. Man asmeniskai labai nepatogi sedesena tiek uz
vairo, tiek gale. Barskantis salonas, luzinejancios rankeneles ir mygtukai,
siubuojanti vaziuokle. Pati koncepcija masinos nebloga, bet konkretus
modelis man nei patogus, nei patikimas.

Gali nueiti pasiskaitineti i
http://www.renaultclub.lt/forum/viewforum.php?f=24&sid=a12ac049e63368dda31288f1f0aabdb7 -
pamatysi, su kokiom problemom susiduriama.