Tema: Re: KET
Autorius: Yvl
Data: 2018-02-20 16:34:22
230. Nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti motorines
transporto priemones, išskyrus mopedus, motociklus, triračius, visų rūšių
keturračius, ir priekabas su vasarinėmis padangomis. Mopedus, motociklus,
triračius, visų rūšių keturračius eksploatuoti su vasarinėmis padangomis
draudžiama gruodžio–vasario mėnesiais, taip pat kovo–lapkričio mėnesiais,
jeigu bent dalis važiuojamosios dalies, kuria važiuojama, yra apsnigta ar
apledėjusi.

iki tol buvo klabama tik apie automobilius apskritai

"TT"  wrote in message news:p6fcbb$cug$1@trimpas.omnitel.net...

kurio čia žodžio?

"Yvl"  wrote in message news:p6ehuc$nmc$1@trimpas.omnitel.net...

ir negaliojo, kol vienas durnius nepatweakino vieno zodzio taisyklese.

"TT"  wrote in message news:p6egpt$mlv$1@trimpas.omnitel.net...

pala, tai kai važiuot per raudoną, ar girtumą tikrint - dviratis transporto
priemonė; o tai kodėl čia tada reikalavimai nebegalioja?
tai gal ir mocui trada negaliot gali?

"pvytautas"  wrote in message news:p6ch7v$6rc$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei be TA - konfiskuos.