Tema: Re: TPMS davikliai
Autorius: Lapinas
Data: 2018-02-19 15:35:07
Aha, man irgi juokinga. Forumiukas geriau žino už mane, kad pas mane TPMS
išprogramuota.
Na bet aš jau pripratęs.

Beje, aš baisiai bijojau neoriginalių, norėjau tik HUF, bet sudėjo kažkokius
kitus ir viskas veikia be priekaištų. Todėl dar sykį rekomenduoju: turi
mažiausiai du skaitytuvus, išsimušė iš HUF atstovavimą Lietuvai, iš trūkumų:
lygtai nenaudoja dinamometrinio rakto (nes reik veržt 4 nm), bet kol kas
viskas tvarkoje, keisdami padangas žino ką ir kaip reik daryt, kad nepažeist
daviklių. Žodžiu, nenuvylė.