Tema: Re: Padangos sl?gio daviklis
Autorius:
Data: 2018-02-10 20:48:27
Galima gintasui ar audrysasui įkišt į šikną, pagal fantaziją.

"Labaigerasnikas"  wrote in message news:p5n4j9$mn9$1@trimpas.omnitel.net...

tipo tokiu keturis isimeti i barachioka ir visus ratus tvarkingus rodo?

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:p5iegq$3js$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu daviklis yra kontrolės sistemos dalis, galima sakyt, kad sistema
neveikia.

Prieš kelias dienas displejus rodė, kad problemos su davikliu.
Atjungus akumuliatorių ir vėl pajungus, parašė konkrečiau: Pasikeisk ratą.
;)
Kiek supratau, į tą daviklį dedasi elementas, baterija, gali būt tiesiog
išsikrovęs ir tiek .

"MRT"  wrote in message news:p5idpe$32h$1@trimpas.omnitel.net...

> Tame pačiame modelyje, kitos komplektacijos iš vis nėra padangų slėgio
> kontrolės.
> jeigu ją programiškai atjungt ir šyto-kryto. Nebent TAC asai žinotų, kad
> konkrečiai turi būt.

as norejau pasakyt, kad jei ji ir butu privaloma, man nuo 2018-05-20
pranesimas apie "daviklio" problema = kontroles sistema veikia.

"Daviklio problema", t.y. jo nebuvimas viename rate = NT
(sistemos sutrikimas, t.y. gal jis yra, bet neveikia[?])

O su tuo "kai privaloma" irgi klaustumas, sakykim
komerciniam transportui privaloma, lengvuskems optional, tai ...

Siuo metu to "tai privaloma" apskritai nera.