Tema: Re: aukstos itampos laidas
Autorius: ddd
Data: 2018-02-04 13:57:54
> Nu taigi (ir) i antena pyle, tai prie ko cia vamzdis. Ir dar bala
> zino kur ir kiek pakeliui atsisakojo, gal net ir is to vamzdzio
> su bloga varza.

Pule i vamzdzio virsune, nes antena banginis kanalas buvo gal metru zemiau
nuo vamzdzio virsaus.
Ir vamzdis aisku tik gal kelis sprindzius ilines i zeme, jokios ten
varzos...
Bet ne ta norejau pasakyti ..
O ta, kad zaibas pasirenka sau kelia,pagal mums visiskai nesuprantamus
kriterijus...

Dirbau kazkada dispecerineje, o ant boksto apzvalgos aiksteles, ant tureklu
buvo iskelta racijos antena, o pats boksto izeminimas dar kokiais 5m
auksciau ir bokstui padarytas normalus izeminimo konturas.
O nuo boksto korpuso, ejo metaline syna tiesiai i 2auksto dispecerine, kur
visi mepaliniai skydai ir visi jie izeminti su visa 1aukste esancia
transformatorine pastote.
Kai pyle zaibas i ta antena, visos dispecerines sienos nusidaze visom
vaivorykstes spalvom, visuose skyduose sudege visos leputes ir visi
savirasciai prietaisai, dispeceriu darbo vietose sudege visi kompai, visi
telefonai racijos ir visuose el. skyduose issaude visus automatus...
Nors visur viskas pagal taisykles, visos varzos matuotos, objektas senai
dirbantis ir ne siaip sau koks kolukis o centrine miesto dispecerine.
Taip kad ne mums suprasti ... nes turbut ir zaibu buna skirtingu, vieni tik
pliauksteli ir nueina i zeme, o kiti kerta kaip turi buti...
Savo akimis esu mates, kai kirto zaibas uz lango i izeminta elektros stulpa,
o pas mane name is mano rozetes issoko melyna kibirkstis tarp kontaktu
rozetes isoreje, kaip lenktas lankas pries nosi... ir kaip ne keista, sudege
tik mazi emejai, elektroniniai laikrodziai, pakrovejai, o saldytuvui,
cirkuliacinam siurbliui kurie buvo tuo momentu ijunti nieko neatsitiko...na
ismete automatus tada irgi visus.