Tema: Re: Pareportinau:)
Autorius: eSSas
Data: 2018-01-31 09:41:01
Linas Petkevi?ius <linasNONONO@lekiam.lt> wrote:
> Jeigu statymas yra kampu atvaziavimo kryptimi, kad ir kaipntau butu px, bet
> pastatyti atbulu tada yra sunkiau, kaip ir isvaziuoti. Vienu prijomu
> nesigaus, o jeigu ir sugebesi tai padaryti, tam reikes didesnio tarpo tarp
> eiliu.

Tam yra paprastas sprendimas: parkavimo vietos istrizai, i jas statoma tik priekiu. Norint isvaziuot - pajudi atgal iki galimybes issisukti priekiu ir isvaziuoji tolyn. Jokiu dvipusiu judejimu eileje. Efektyvu ir veikia.

Prisiminus problemas su konfuzais turbo zieduose, kur viskas krastutinai aisku, uztruktu kokia 40 metu, kol ismoktumem taip parkuotis

S.