Tema: Re: Karšto vandens skaitikliai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-01-29 15:27:10
reik ziuret kas vandens skaitiklio patikra atliko. Jeigu skaitiklis rodo blogai-tai ju atsakomybe tarsi.

Siaip, sertifikuota metrologine tarnyba neturetu daleist 10 proc. Gal santechnikas montuodamas ideda gumines tarpines su maza skyle, tad susidariusi didesne srove sparciau suka sparnuote. Va tada ir gaunasi-skaitiklis geras, o rodo blogai :)