Tema: Re: avensis ir dpf...
Autorius: [mikro]
Data: 2018-01-26 17:12:22
tai kolkas ten niekas neuzsikise, o blogai kuriasi salta ir tik prie -5 ir
salciau. tas kuriasi blogai, tai 5 s ar biski daugiau reikia su starteriu
pasukt. todel ir buvo varyta paziuret, gal zvakes pakaitinimo kurios
neveikia. o ir traukia ir visa kita ok, ir jokiu erroru skydelyje. todel vat
ir keista, kad tipo dpf purkstukas mires o jokiu blogybiu nesimato... ir dar
keisciau, kodel vytas, kuris specas toyotose teigia, kad px ir nesukt
kabanciu...

"Dainiushas"  wrote in message news:p4ffta$nab$1@trimpas.omnitel.net...

tai taisyt visgi gal?

Kita vertus, jei jau ten DPF'as užsikišęs tiek, kad kuriasi blogai -
kaip ta mašina važiuoja ir ar nėra girliandos skydelyje?